Televizor Panasonic TX-48JZ1000E, 121 cm, Smart, review

• de

Noua generatie de televizoare din care face parte si modelul LED Smart Panasonic TX-48JZ1000E pun accentul mai mult pe motoarele de procesare interne, generand astfel imagini mult mai calitative fata de modelele anterioare. In plus cresterea in dimensiune a ecranelor, a generat un interes din ce in ce mai mare pentru aceste modele care expun mai bine ca oricand experienta de cinema chiar la tine acasa. Imaginile transmise la standardul OLED pur si simplu iti taie rasuflarea, totul fiind coroborat cu un sunet aproape impecabil ce are rolul de a mentine atentia asupra ecranului. Iar atunci cand programul de la tv nu mai corespunde cu gusturile tale, poti apela la mult indragitele aplicatii, Netflix, HBO Go sau YouTube din interfata Smart. Aceasta este foarte bine organizata ca mod de operare, in mod fluent fiind accesate principalele aplicatii folosind meniul principal sau bara de scurtaturi. Ecranul pe care-l are este absolut senzational. Masoara 121 cm in diagonala, are rezolutie 4K si este de tip OLED. In cazul in care nu stiti, OLED este momentan cea mai avansate tehnologie care se poate pune pe un display in general. Culorile sunt extrem de vii, negrul este infinit, contrastele sunt geniale iar unchiurile de vizualizare de exceptie. Televizorul primeste si o certificare unica „Netflix Calibrated Mode” ce il atesta ca fiind calibrat conform ultimelor standarde de transmisie Netflix. Televizorul recomandat pentru Netflix inseamna ca ai parte de cea mai buna experienta de utilizare pentru Netflix.

Modul NETFLIX Calibrated (NETFLIX calibrat)

Designul afisat de acest model este unul compact, diagonala are dimensiunea de 121 cm iar stabilitatea pe suprafetele orizontale intra in atributia suportului cromat ce se pozitioneaza central. Materialele folosite sunt unele rezistente, calitatea imbinarilor si aspectul general este unul cat se poate de multumitor pentru pretul afisat. Pe langa televizor, accesoriul aditional, telecomanda, nu putea lipsi din pachetul comandat, fiind un intrument folositor de comanda de la distanta (arie semnal 7-8 metri). Panasonic TX-48JZ1000E are la baza un pannel OLED, in care fiecare pixel este responsabil pentru culoarea pe care o arata. Televizorul este incredibil de subțire, de doar cativa mm. Datorită acestei calități, impresionantul model cu diagonală de 121 cm poate fi amplasat foarte aproape de perete, pretandu-se oricărui tip de decor, atat timp cat se regasește intr-o cameră spatioasa, pe masura impozantei sale.

Tehnologia OLED este in momentul de fata apogeul in privinta calitatii, un standard intalnit in cazul super televizoarelor lansate pe la expozitii, majoritatea greu accesibile din punct de vedere al pretului. Tehnologia OLED –  Pentru că sursa de lumină nu mai este fomată dintr-un panou, ci fiecare pixel de pe ecran este iluminat individual, ecranul poate să redea culori mai vii, negru perfect (pixelii se închid la scenele întunecate), iar lipsa cristalelor lichide garantează și mișcarea fluentă a imaginilor de pe ecran (mai exact, cu o latență de 0,001 milisecunde, față de 5 milisecunde în cazul LCD). Iar pe lângă avantajele legate de calitatea imaginii, există și avantaje care țin de design.
                Modalitatea inteligenta de a te bucura de o experienta vizuala extraordinara
     Noul procesor HCX Pro AI (Hollywood Experience Cinema) reprezinta elementul de varf al tehnologiei pe care Panasonic o integreaza in acest model pentru functia de procesare a imaginii. Conceput pe baza experientelor anterioare privind modelele deja lansate, aceast nou procesor aduce un plus substantial privind culorile, nivelul de negru si stralucirea. Impactul vizual este unul extraordinar, te simti de parca privesti in sticla, realitatea fiind aproape confundata cu imaginile transmise de asa natura cat sa iti capteze atentia pe termen nelimitat. Experienta unica poate fi asemanata cu cea traita in salile de cinema, acolo unde acustica impreuna cu imaginea te face sa traiesti la maxim actiunea transmisa pe ecranul gigant. Acest televizor imprumuta si din Know-how-ul tehnologiei de comunicare prin comenzi vocale cooptand serviciile de recunoastere vocala Alexa si Google Voice. Este mult mai usor astfel sa comunici cu acesta, sa faci cautari pe internet si in plus poti exersa aptitudinile de limba engleza.

Sistemul de operare Linux intalnit pe majoritatea televizoarelor din gama Panasonic, este usor de utilizat si neschimbat ca structura, fiind usor de recunoscut pentru un utilizator ce a mai avut un astfel de televizor Smart. Principalele atuuri, in cazul acestui model sunt rapiditatea cu care poti naviga prin meniul acestuia, meniul intuitiv si bara de scurtaturi custumizabila, ce iti vine in ajutor atunci cand doresti sa accesezi aplicatiile preferate cat mai rapid. Printre aplicatiile predefinite, au fost incluse cele de continut video, HBO Go, Netflix, retele sociale, e-mail, blowsing online si multe alte jocuri. Lista nu se opreste aici, deoarece poti descarca multe altele, din aplicatia de Market. Cu ajutorul functie de difuzare prin partajare ecran poti cu usurinta da share prin cast la continutul ecranului de pe telefon direct pe televizor, cu conditia ca ambele dispozitive sa fie conectate la aceeasi retea de wireless in house.

Functie de difuzare

Display-ul care masoara in diagonala 121 cm, este capabil sa redea imagini la cea mai inalt standard vizual, datorita rezolutiei UHD 4K. Ecranul plat de rezolutie 3840 x 2160 pixeli este luminat de 200 cd/mp, are un contrast de 1200:1 si suporta si un format al imaginii in 16:9. Caracteristica HDR ofera o procesare superiora a imaginii pentru a atenua adaptiv efectele luminantei si a pune in evidenta culoarile si nuantele de negru sau umblele din jurul obiectelor. Astfel sa obtine o imagine completa ce imita foarte bine realitatea cotidiana, dandu-ti senzatia ca privesti ca printr-o fereastra catre o noua realitate. Contrastul dinamic este dat de caracteristica Local Dimming ce ofera un raport optim dintre alb si negru. Aceasta tehnologie se referă la posibilitatea televizorului de a stinge complet iluminarea dintr-o anumită zonă a imaginii, obținând astfel nuanțe mult mai adânci de negru în acea zonă. Smooth Motion Drive Pro realizeaza o proiectie a imaginilor transmise in special cele care sunt transmise in ritm alert cum ar fi cele legate de filme de actiune sau evenimente sportive, sporind claritatea cadrlor care se afla in miscare rapida. Picture Tuned in Hollywood este un standard al imaginii ce se aplica odata ce urmaresti continut din zona filme si seriale online. Intalnim din nou oadata cu aceasta generatie optiunea de redare Picture in Picuture, prin care poti imparti ecranul in 2 entitati diferite pentru a urmari doua posturi Tv in acelasi timp. Un expert care iubeste fotografia isi va da seama de indata ca prezenta modului ISF este cea mai buna modalitate de imbunatatire a calitatii vizuale care lucreaza la ajustarea contrastului, luminozitatii si culorilor, asa cum o face si un aparat foto DSLR. Sistemul de detectie Light sensor detecteaza cantitatea de lumina prezenta din camera unde va fi instalat televizorul iar astfel va putea ajusta nivelul de lumina si culoare conform cu caracteristicile de mediu intalnite acolo. Auto AI Mode ajusteaza imaginea si culorile in functie de tipul de eveniment transmis. Daca la vechile televizoare erai nevoit sa o faci manual, acest mod automatizat ce include inteligenta artificiala detecteaza singur cadrul si tipul de scenariu care se potriveste cel mai bine imaginilor afisate.

Televizor Panasonic TX-48JZ1000E, 121 cm, Smart, 4K Ultra HD, OLED, Clasa G

Televizorul Panasonic TX-55HZ980E are un panou 100 Hz asa cum este recomandat pentru redarea coerenta in cazul standardului HDR ce permite o redare calitativa a culorilor indiferent de unghiul din care privesti ecranul. Televizorul Panasonic dispune de urmatoarele moduri de procesare a imaginii predefinite: True Cinema – ofera cea mai buna imagine HDR in cazul filmelor si serialelor, iar optiunea Normal dispune remasterizare a intervalului dinamic. Deasemenea in timpul sesiunilor de jocuri sau atunci cand conectezi televizorul Panasonic la unul din calculatoarele personale poti opta pentru modul de redare Game Mode, dedicat jocurilor. Modul ultra-rapid se bucura de o buna procesare a imaginii la o viteza extraordinara care livreaza imagini HDR clare, in detaliu unde e nevoie de un timp de reactie cat mai prompt pentru a sublinia detaliile vizuale. Panasonic TX-48JZ1000E accepta mai multe formate HDR, inclusiv Dynamic HDR Effect si Master HDR OLED Professional Edition. Utilizand tehnologia speciala Dynamic HDR Effect, capabila sa reproduca o gama larga de culori, indeplineste peste 90 % din standardele DCI. Acest televizor cu tehnologie Luminance Booster Technology ofera o paleta de culori in tonalitati mult mai subtile si care sunt luminate optim.

Un alt capitol la care acest televizor pimeste dotari interesante este cel de gaming. Noul televizor OLED Panasonic este gata de actiune pentru cele mai recente titluri din zona de gaming. ACesta accepta HDMI 2.1, o rata de reimprospatare variabila (VRR) si AMD FreeSync Premium pentru noi niveluri de realism cerute de cele mai recente console pentru jocuri. Fie ca vei conecta o colsona de joc sau un PS% la acesta, experienta in gameplay va fi una fluda si cat mai realista datorita motoarelor integrate pentru imagine ce imbunatatesc constant parcursul afisarii de imagini.

Joc cu actiune cursiva pe ecranul OLED de dimensiuni mari

Sunetul de foarte buna calitate este asigurat de catre cele doua difuzoare stereo de 30 W Dolby Atmos avand urmatoarele caracteristici superioare: Cinema Sound Pro, Dolby Atmos etc. Tunnerul DVB-T/C este compatibil cu noile cerinte de transmisie europene si este capabil sa receptioneze un numar mare de programe atat in banda scurta/ larga de frecventa. Experienta audio este una foarte buna, intensitatea sunetelor fiind atent distribuita de inalte si joase, chiar si la volum mai ridicat.

Acesta sta foarte bine si din punct de vedere al conectivitatii fiind dotat cu 2 porturi HDMI 2.1 si alte doua clasice HDMI 2.0, 2 porturi USB 2.0 si altul USB 3.0, minijack pentru casti 3.5, port component, doua sloturi CI+ si iesire audio digitala. Playerul media incorporat iti va da posibilitatea sa urmaresti filmul sau serialul tau preferat direct de pe stick pur si simplu conectand la portul USB 2.0. Pentru conectarea la internet vei putea folosi fie o conexiune prin LAN sau wireless. Televizorul Panasonic suporta o transmisie internet prin wireless in banda de 802.11 a/b/g/n. Solutii de conexiune externa cu alte dispozitive vin prin intermediul functiei de bluetooth, acesta avand in dotare si un adaptor de bluetooth 5.1 ce iti permite sa partajezi cu unsurinta continut si fisiere cu alte dispozitive din jurul sau (Android sau iOS). Astfel poti face screen mirroring de pe dispozitivul mobil propriu, pe ecranul televizorului cu usurinta, procesul fiind activat simplu folosind functia cast din meniul telefonului.

Este remarcabil cat de subtire este acesta, nu cantareste foarte mult, aproximativ 17,5 Kg si are un consum energetic nu foarte mare 88 kWh, ce poate creste pana la 97 kWh in modul HDR activ. Ca eficienta energetica, potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE, acesta este incadrat in clasa de eficienta G . Pentru o vizibilitate exclusiva, poti achizitiona si un stand de perete, VESA, compatibil cu dimensiunile 300 x 300.

Recomandare:

Este alegerea perfecta daca iti doresti un televizor performant capabil sa redea o imagine clara intr-un format superior UHD disponibil la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

Deasemenea daca ai noroc, il poti achizitiona chiar la reducere de pret, pret la care consider ca este un best buy: Verifica pret actualizat