Review: Set de joaca Mappy Happy Shopping – Supermarket, 51 piese

• de

Setul de joaca Mappy Happy Shopping – Supermarket, 51 piese este una din jucariile preferate ale celui mic, deoarece poseda o multime de activitati legate pe care cel mic le poate urma pentru a invata despre functionarea unui supermarket. Acest set are si un rol educativ, deoarece ii ajuta pe cei mici sa inteleaga mai bine procesele de lucru din cadrul unui supermarket, alimentele care sunt disponibile pentru a fi cumparate, dar si procesul de achzitie la caserie. Setul de joaca Mappy Happy Shopping cuprinde 51 de piese educative ce ii invata pe cei mici formule de politete, modul cum sa se adreseze in fata unui client, dar si valoarea banilor. Acest joc de cumparaturi sustine dezvoltareae atentiei si abilitatilor cognitive, precum si imbunatatirea coordonarii maina-ochi si a abilitatilor de comunicare.

Set de joaca Mappy Happy Shopping - Supermarket, 51 piese

Mappy Happy Shopping – Supermarket este un centru de tip shopping complex care ofera o multine de activitati menite sa ii puna la incercare atentia si indemanarea celui mic, un exercitiu foarte bun care il va face pe cel mic sa se descurce mult mai bine in ceea ce priveste alegerea formelor potrivite si rezolvarea activitatilor pe baza indiciilor primite. La fiecare sarcina indeplinita cel mic este rasplatit pe masura, fie prin sunetul unei melodii pe fundal sau deschiderea unor noi culoari care il va conduce in lumea plina de mister a acestui supermarket plin de surprize placute. Setul contine 51 piese: casa de marcat, cutii pentru alimente, legume, pui, cantar de jucarie si chiar si un cos de cumparaturi si un scaner, dar si alte accesorii necesare. Jocul este ca o lume paralela, fantastica, in care copilul interpreteaza un rol intr-o poveste imaginata de el insusi. Acest joc educativ de tip supermarket include numeroase piese de lucri, fiind recomandat copiilor incepand cu varsta de 3 ani.

Setul Mappy Happy Shopping – Supermarket cuprinde o multime de detalii care il vor ajuta pe cel mic sa invete cum sta treaba cu cumparaturile din cadrul unui supermarket. De exempu, cele 51 de piese includ bacnote de diferite valori, sticle de apa sau de lapte, pui de gatit, prajituri si ciocolate care pot fi cumparate, sectiune de mezeluri cu piese specifice, fructe, legume faina, chiar si cartele SIM pentru telefon. Toate acestea vor trece prin procesul de scanare al unei case de marcat, dotata cu POS si tot ce ii trebuie. Am ramas placut surprins de nivelul detaliilor care il scoate in fata acest set, fiind un adevarat instrument educativ pentru cei mici.

Cel mic va fi cu siguranta fascinat de acest set minunat de tip supermarket, mai ales ca este colorat in culori calde, si prezinta o multime de sunete si lumini cu o intensitate variata, lucru care il va distra copios pe cel mic. Piesele jucariei sunt mari cat sa nu fie inghitite cu usurnta, structura este una destul de stabila iar materialele din constructia sa nu prezinta agenti chimici care sa ii puna in pericol sanatatea celui mic.

Recomandare:

Este una din jucariile preferate ale celui mic, un aparat educativ de activitati care ii va stimula atentia celui mic, il va face receptiv la stimuli si il va distra in acelasi timp, disponibil la un pret accesibil: Verifica oferta pret

Deasemenea zilele acestea il poti gasi la un pret redus, acesta face parte dintr-o campanie de reduceri avand un discount destul de semnificativ: Vezi pret actualizat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *