Televizor Sony 55XH9077, pret, specificatii tehnice (review)

Cea mai noua aparitie din domeniul tehnic al televizoarelor, este marcat de bradul Sony, prin noul model 2021 Sony 55XH9077. In general in fiecare an, este lansata o noua generatie, care includ noi imbunatatiri, imagine si experienta in utilizare. Noul ecran Full Array LED este un feature nou care incorporeaza mai multe intervale specifice care intregesc zone de culoare distinctive, ce pot acum surprinde mult mai generos entitati de culoare definite. Astfel trecerile de cuoare sunt mai lini diferentiate, nivelul de contrast devine mult mai bun ca perceptie, la fel si diferentele de negru si alb devin mai proeminente de la centrul ecranului pana in zona de margini. Ecranul generos de 138.8 cm este mai mult decat suficient pentru un living spatios, un ecran ce poate insemna zona ta de relaxare in fata unui film sau serial sau chiar utilizand consola de jocuri online.

Televizor Sony 55XH9077, 138.8 cm, Smart Android, 4K Ultra HD, LED, Clasa G

Televizorul Smart LED Sony 55XH9077 arata bine ca aspect general, lucru evidentiat in special de materialele de calitate care contribuie din plin la designul sau dar si ramele subtiri care pun in valoare la maxim dimensiunea impresionanta a display-ului. Vei avea acces rapid atat la aplicatii din interfata Smart cat si la interfata TV. Comutarea dintre o interfata in alta se va face simplu prin accesarea unui buton de pe telecomanda procesul executandu-se foarte rapid. Aranjarea aplicatiilor in meniu se face pe mai multe randuri, dar pentru acces rapid ai la dispozitie si un sistem de cautare implementat care sa te ajute sa cauti aplicatia dorita. Aplicatiile cele mai des utilizate le poti sorta pe baza unor scurtaturi sau simplu opera folosind bara de meniu proprie. Aceasta se activeaza prin simpla apasare de buton de pe telecomanda si poate fi personalizata cu iconitele care sa te duca la continutul asteptat si utiliat mai des de catre tine. Primesti acces la majoritatea aplicatiilor Android, existand posibilitatea sa mai descarci si altele in spatiul dedicat de stocare propriu de 16 Gb. Acest televizor a fost conceput pentru ca utilizatorii sa se bucure de filmele Netflix si pentru a reproduce calitatea imaginii pe un televizor ca pe un monitor de studio. Cu modul Netflix Calibrated Mode, televizorul pastreaza viziunea si intentia creatorului.

Televizor Sony 55XH9077, 138.8 cm, Smart Android, 4K Ultra HD, LED, Clasa A

Fiecare pixel este imbunatatit splendid cu tehnologia puternica de procesare a imaginii de la Sony. Parti individuale ale fiecarei scene sunt analizate si comparate cu o baza de date speciala cu imagini. Reducerea zgomotului asigurata de tehnologia X-Reality PRO elimina diverse tipuri de zgomote din semnalele TV analogice si digitale, de pe DVD-uri si discurile Blu-ray Disk si chiar si din fotografiile digitale.Sistemul de procesare al imaginii de la Sony pune accentul pe fiecare pixel reusind astfel sa reduca la minim nivelul de zgomot si al distorsiunilor al imaginilor ce se succed continuu. Ecranul de foarte buna calitate masoara in diagonala 138,8 cm si suporta rezolutii UHD (3840 x 2160 pixeli). Imaginile sunt exprimate foarte vii de o claritate exceptionala fara distorsiuni. Optiunea de redare Precision Detail Enhancer reduce zgomotul și îmbunătățește detaliile în tot ceea ce vizionați, indiferent de sursă, pentru o imagine mai clară și mai precisă. Culorile sunt mapate in mod individual pe zone distincte astfel incat sa se obtina o optimizare in mod individual mult mai fina si precisa pentru a reda un continut care sa se apropie cat mai mult de experienta reala. Acest proces are loc pornind din zona centrala a ecranului pana la marginile acestuia. Dealtfel cadrul ingust din aluminiu da impresia ca ai in fata un ecran infinit pentru o experienta de vizualizare captivanta de tip cinematografic.

Tehnologia HDR este cea care imprima o noua realitate imaginii, astfel incat continutul sa fie optimizat pentru o experienta cat mai apropiata de cea din realitate. Calitatea HDR amplifica contrastul astfel incat tu sa te bucuri intotdeauna de o experienta de vizionare la calitate HDR. Pentru a experimenta acest efect HDR mai jos gasiti o poza care descrie in detaliu coloristic efectul HDR aplicat unei imagini transmise la televizor.Unghiul de vizibilitate este undeva la 178 de grade. Pannelul dinamic cu o rata de refresh de 100HZ, permite o trecere mai lina a imaginilor astfel incat imaginile transmise sa fie cat mai apropiate de cele din realitate. In plus modelul de fata imprimuta din caracteristicile modelelor de la brand-urile concurente, prin includerea pe lista dotarilor a tehnologiei HDR10, HLG. Maparea tonurilor de culori este una dinamica, fiecare scena fiind accentuata individual pentru a aduce la viata cadre cat mai apropiate din viata cotidiana. Avand aceasta calitate exceptionala, imaginile vor corespunde cerintelor pentru cele mai exigente gusturi in materie de calitate.

Folosind un display Triluminos acest televizor va oferi cu pana la 50% mai multe nuante de culori decat un LCD de rand. Procesorul 4K HDR X1 Extreme ofera cea mai inalta experienta de vizionare 4K posibila, incorporand trei noi tehnologii Sony: Object-based HDR remaster, Super Bit Mapping 4K HDR si Dual database processing. Imaginea se adapteaza conform cu obiectele transmise, adauga mai multa nuanta de negru in cadrele inchise si lumineaza atunci cand este nevoie pentru a distinge actiunea mai eficient. Deasemenea atunci cand cadrele de actiune se desfasoara cu rapiditate, sistemul MotionFlow actualizeaza detaliile tehnice si informatiile transmise astfel incat sa nu pierzi nicun detaliu din cadrele transmise. Algoritmii de procesare a imaginii analizeaza destul de bine scena si ilumineaza ceva mai intens acele zone intunecate ale ecranului sau invers. Vei descoperi astfel toate detaliile de imagine sub si supra expuse, imbunatatite simtitor. Acesta analizeaza si prelucreaza datele din fiecare imagine pentru a oferi culorilor naturalete si precizie, astfel incat imaginile sa fie mai apropiate ca niciodata de cele din viata reala.

Sunetul este livrat printr-un sistem audio cu o putere RMS de 20 W ce beneficiaza de tehnologiile audio: DTS, Dolby Digital Plus, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, etc. S-Force Master Surround simuleaza pe mai multe canale surse de sunet pentru a genera volum, intarziere si spectru de unde sonore adecvate. Te vei putea bucura de sunete bogate, de inalta fidelitate pe o zona de auditie mai larga. Acesta ofera reglaje fine la toate nivelele prin optiunile de configurare Balance Control, DSEE, Clear Audio+, Auto Surround, Sound modes si S-Master. Sunetul poate fi adaptat in functie de evenimentul transmis, sau alegerea presetarilor ce simuleaza anumite genuri de muzica. In cazul in care semnalul Tv dispare, in mod automat este deconectat si semnalul audio. Cu Dolby Atmos, sunetul este redat de sus si din lateral, astfel ca puteti auzi miscarea obiectelor in partea de sus cu mai mult realism, pentru o experienta multidimensionala.

Tunerul digital cu care vine dotat recomanda acest televizor ca fiind perfect compatibil cu noile norme de transmisie europeana lucru care se va vedea din punct de vedere al posturilor multe la numar pe care le va putea receptiona. Cu Apple AirPlay puteti sa transmiteti in timp real continut video si audio pe TV direct de pe iPhone, iPad sau Mac. Vizionati filme si emisiuni din iTunes, din aplicatiile dvs., chiar din Safari. Pentru comenzi de la distanta, pe langa clasica telecomanda poti folosi asistentul google pentru a transmite comenzi vocale sau chiar naviga online dupa anumite cuvinte cheie.

Acesta sta foarte bine si din punct de vedere al conectivitatii fiind dotat cu 4 porturi HDMI, port component, 2 porturi USB 2.0, minijack pentru casti, si iesire audio digitala. Playerul media incorporat iti va da posibilitatea sa urmaresti filmul sau serialul tau preferat direct de pe stick pur si simplu conectand la portul USB 2.0. Vei putea conecta la acesta chiar si alte dispozitive ce ruleaza Android apoi reda imagini pe ecranul generos. Te bucuri de o gama larga de aplicatii din Google Play: YouTube, Netflix, jocuri si aplicatii retele sociale. Pentru internet poti folosi fie o conexiune prin Wi-Fi sau LAN iar pentru transmisie date si fisiere ai inclus si modul de bluetooth.

Televizorul Smart LED Sony 55XH9077 masoara in dimensiuni cu stand 123.1 x 78 x 33.8 cm, avand o greutate de 17,5 Kg. Acesta poate fi pozitionat la inaltime utilizand un suport Tv de tip VESA de dimensiuni 300 x 300 mm. Are o eficienta energetica in clasa G, cu un consum de 116 W. In concluzie, Sony 55XH9077 foloseste un pannel de foarte buna calitate, unul ce beneficiaza de aportul tehnologiei TRILUMINOS, a procesorului de imagine X1, avand algoritmi de baza bine optimizati. Consider ca pentru aceasta gama de pret, Sony 55XH9077 ofera suficiente motive in directia calitate imagine. Televizorul soseste impreuna cu toate accesoriile standard, telecomanda, cablu de alimentare si manual de utilizare. In cazul in care doresti sa il pozitionezi undeva la inaltime, trebuie sa te asiguri ca ai la dispozitie un suport VESA compatibil cu dimensiunile sale.

Recomandare:

Este alegerea perfecta daca iti doresti un televizor performant capabil sa redea o imagine clara intr-un format superior UHD disponibil la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

Deasemenea daca ai noroc, il poti achizitiona chiar la reducere de pret, pret la care consider ca este un best buy: Verifica pret redus